Oldalak

2018. április 3., kedd

Újabb boldogság film a listáról

 Napok óta, vagy inkább mióta hazaértünk csak nézem és nézem a filmeket. Néha vagyok így, nem tudok olvasni, odafigyelni, vagy túl fáradt vagyok hozzá? Bár néhány filmhez is kell a figyelem. Ez olyan "Katici" film volt. Tele érzelemmel, szeretettel, s kicsit rólunk, magyarokról is szól, a múltunkról. Az elmúlt rendszerről. Nagyon szerettem. Ahogy a múltkori a döbbeneté, ez a szereteté.
 
A világ nagy és a megváltás a sarkon túl ólálkodik

Tegnap ismét megnéztem az Életrevalókat, ismét jól szórakoztam rajta, s levettem kalapom az ember előtt, aki nem hagyja magát.

4 megjegyzés:

  1. Ó hát az kedvenc :) 3x láttam eddig de biztos h még meg tudom nézni. Egyik alkalommal a moziban Ernyey Béla ült mellettem a fiatal vörös feleségével. Nekik is nagyon tetszett :) Imádom, amikor táncol a pasi!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanában valahogy több filmbe futottam bele, ahol szerepelt.

      Törlés
  2. Zavarba hozol. ♥
    Ha lesz lehetőségem, mindenképpen megnézem. Az életrevalókat láttam, de már régen. Köszi az ajánlót.

    VálaszTörlés
  3. Katici óhatatlanul az ember mindig valakire gondol bármi ürügyén, te erről jutottál az eszembe.

    VálaszTörlés