Oldalak

2018. április 6., péntek

Nesze neked oktatás!

Ő írta az Altató c. könyvet, szégyen, nem szégyen nem olvastam , nem is ismertem a könyveit. (Az más kérdés, egy könyvtáros hogyhogy nem találkozott vele?) Más téma, más  műfaj, letehetetlen volt számomra ez a könyve,  ami szintén némileg önéletrajzi. Nem érettségizett, de több kötetes szerző!!! Szenzációsan ír, az első pillanatban magával ragadja az embert. Bebizonyítja, nem a bizonyítvány teszi az embert. No, meg az oktatásra is ráhúzza rendesen a vizes lepedőt.

Most olvasott könyvében a csemegepult mögé áll be. Élményeit, meg amit nap mint nap meg és átél  szokásos stílusában írja meg. Mondjam ismét, hogy letehetetlen?



5 megjegyzés:

  1. Épp ma délután olvastam bele én is a könyveibe a városi nagy könyvtárunkban, miután pár napja zengett dicshimnuszt a legújabb életrajzi ihletésű könyvéről régi kedves barátnőm. Készülök én is pótolni a mulasztást, kezdem majd a legújabb könyvével.

    VálaszTörlés
  2. Szégyen vagy sem, de én most hallok róla először :)) Van pótolni valóm bőven! Felkeltetted az érdeklődésem.

    VálaszTörlés
  3. Az Altató más műfaj, mint a többi könyve. Jól ír, de éles a nyelve, nem is baj, kell az ilyen is. A mostaniról Charles Bukowski könyvei ugrottak be nekem, tán a nők miatt.

    VálaszTörlés
  4. Nagy kedvet adtál hozzá, hogy elolvassam, sőt, ezt a darabot szívesen meg is nézném. Műsoron lehet még valahol?

    VálaszTörlés
  5. Nem tudom Zsuzsa. Port.hu-n háta megtalálod.

    VálaszTörlés