Oldalak

2018. április 3., kedd

Más világ


 








 

Szeretem a pocsolyafotókat. Egy újabb erdőt fedeztünk fel vasárnap, húsvéti programként. Az utolsóhoz hasonlóak az erdei utak fotói, így csak az erdészeti úton sétáltunk. Vissza kell jönnünk ide, mert, ha tovább mentünk volna van egy tisztás, ahol szarvasok is járnak. Mesélték a szintén ott ünneplő visszafelé tartók.

Amit nem értek , az út jobb oldala végig le volt kerítve.  Aggódtam az állatokért, hogy táplálkoznak, hogy élnek oda bezárva. Vannak átjárók a lekerítéseken belül, állítólag a kapukat néha kinyitják, s mikor mennek át a vaddisznók akkor kilövik őket. Létezhet ez? Így vadászni?

 
 Velük pedig tele volt az aszfaltos út. Nem értettem mit keresnek ott?

Igazi kankalinok.

Mik jutnak az ember eszébe? Mintha egy kilövés előtt álló rakétát láttam volna.
 
Így sétáltunk mi 2018. Húsvétjának vasárnapján.

14 megjegyzés:

  1. Látod, egy séta alatt mennyi szép kis részletet lehet észrevenni/felfedezni? Nyitott szemmel jársz, azt már megállapítottam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orsi szeretem az erdőt, természetet, nekem a béke, a nyugalom és a csoda. Úgy érzem neked is.

      Törlés
  2. Nagyon tetszenek a pocsolyafotóid és az utolsó tényleg egy rakétakilövő :)

    VálaszTörlés
  3. Az igazi fotós talál fotózni valót mindig... akár levél csak, vagy pocsolya...Tényleg kilövő az utolsó kép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katici, Vera ránéztem, nekem rögtön ez ugrott be. S voltak a tarvágáson szólóban meghagyott nagy fák. Miért hagyták ott? Emléknek? Jelzésnek?

      Törlés
  4. Otthonról itthonra jövet az út mentén csak úgy sárgítottak az erdei kankalinok. A nünükék gondolom melegedtek az aszfalton, fázós egy "népség". :-)
    Klassz a rakétakilövő. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nünüke? Nem ismertem a nevüket.Erdei kankalin, Ják felé kirándulva az út széle tele volt velük, ezelőtt vagy 46 éve. Lehet ahány fajta, ahány színű, számomra ez az "igazi".

      Törlés
  5. mi is láttunk nünükét, még kis görbe volt a csápja :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem értettük mit mászkálnak ott összevissza, sokan voltak. Élvezték ők is a tavaszt.

      Törlés
  6. Nagyon szép ünnepi sétátok volt! Nekem a 7. kép a kedvencem, többször is megcsodáltam. A rakétakilövő nagyon különleges! Ilyen kankalint hoztam Kőszegről és legnagyobb örömömre megmaradt. Itt nálunk másféle tavaszi kankalin) van az erdőben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolom a nyugati országrészre ez a fajta a jellemző. Én medvehagymát hoztam, s pettyegetett tüdőfüvet, ami reggelre feláll, délre elfekszik. Az egyik halódik, nem értem miért?

      Törlés
  7. A sárga kankalint sok helyen zsibavirágnak hívják.

    VálaszTörlés
  8. Senki se reagált rá, nekem meg az első gondolatom az elkerített erdő volt...Itt a Mecsekben is tudok egy ilyen helyet - s nem értem az okát.- Valaki azt mondta, az "magánerdő". Hát akár ez is igaz lehet manapság már bármi megtörténhet.A vaddinó-kilövési módszert sem tartom kizártnak. Tény, rettenetes károkat okoznak igen sokan vannak, de én akkor sem tudnék lelőni egyet se. (Bár ha az én kertemet dúlnák szét ?????????)

    VálaszTörlés