Oldalak

2018. április 20., péntek

Egy szívbéli konyha

Konyhákat mutatott be a Remodelista, erre úgy rádobbant a szívem. Vajon miért? Megfogott az a hangulat, amit sugárzott: a bútor színe, a szűrt fény, s valami régi hangulatot, érzéseket hozott elő bennem.


 Aztán rákerestem az eredeti konyhára: https://www.remodelista.com/posts/kitchen-tour-with-alice-waters-and-fanny-singer/
A többi fotó onnan került ide, s megerősítették mindazt, amit csak az első fotó megpillantásakor éreztem. Úgy látszik nekem ezek a régi tárgyak, konyhai eszközök, bútorzat adják azt a melegséget, hangulatot ahol otthon érzem magam. "Alice a konyha antik szerszámokkal és palackozott tárgyakkal szerte a világból származik. "Nagyon szeretem a dolgok azon aspektusát, ami hagyományos és kopott és használható" - mondta. "Szeretem a bájos szabálytalanságot."


      


 


 
 


2 megjegyzés: