Oldalak

2018. április 2., hétfő

Boldogságok, boldogság ok

Precious - a boldogság ára

Tehetnék fotót róla, nem akarok. Régi film, megrázó, s egyben gyönyörű is, az ember diadala. Hitet tesz mellette,bármilyen helyzetből ki lehet jönni. Ennyit, aki még nem látta volna.

S tegnapi ez a blogbejegyzés, véletlenül(?) akadtam rá, nézem végig a filmeket. A fenti is onnan jött.

 http://boldogsagtitka.blog.hu/2018/03/31/5_film_a_boldogsagrol?token=58291ad749ed3cb65388e2c3c43c0c54

S ha már boldogság a mai napon végre

nem volt fájdalmam

nehéz érzésem

kisütött nap

kinéztem az ablakon, s nem szürkeséget, hanem napfényt és zöldet láttam

kertészkedtem, lábra állni alig tudok,

viszont végreeeee, visszavonhatatlanul TAVASZ van!!!!!



10 megjegyzés:

  1. Lábra állni alíg tudsz. Mi a fene van veled?

    VálaszTörlés
  2. Bea, csak a szokásos. Feküdtem néhány órát, már jobb. Ez a betegségem.
    Viszont amíg, s amikor bírom csinálom.

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást, remélem a jó idő nálad is megteszi a hatását. Én is jobban érzem magam. :)

    VálaszTörlés
  4. Látom, tettél róla, hogy ne sokáig tartson a "nem volt fájdalmam" állapotod! Így kell ezt! :)) Én is ugyanezt tettem. Nem tudtam megállni, hogy ne menjek ki, aztán már magától jött sorba mindenféle munka......
    Olyan jó napfényes, madárcsicsergős reggelre ébredni!

    VálaszTörlés
  5. Tami, Mancoka, így van jobban éreztem magam, s a lovak közé csaptam. Kicsit bátor voltam. Amíg ki nem dőlök, nem tudom abbahagyni, pedig pihenni kellene közben. Aztán meg rákényszerülök...

    VálaszTörlés
  6. Figyelemfelkeltő a cím, teszik és a további film ajánlások. Sajnos a link nálunk nem működik, de majd rákeresek másik útvonalon. Sőt, a blogon ajánlott további filmek (kommentben is) sorra kerülnek majd. Köszi! :-)

    VálaszTörlés
  7. Döbbenetes volt a film. Néha azon tűnődöm, hogy meddig lehet fokozni a bajt, fájdalmat, kegyetlenséget. Úgy tűnik nincs vége ennek a sornak.
    Tudom, hogy Te is kiveszed a részed a kűzdelemből. Hiszem, hogy csak így lehet felvenni a harcot a sorssal.

    VálaszTörlés
  8. Erődön felül ténykedsz, de tudom, hogy csábít a kinti világ, a végre jó idő.

    Szép az első fotó, tetszik.

    VálaszTörlés