Oldalak

2017. november 23., csütörtök

F. Nagy Angéla emlékére

Bevallom, más tollával ékeskedem, s mert nem biztos, hogy azonosak az olvasóink ajánlom a beszélgetést vele, nem tanulság nélküli. Régi riport, valaha én olvastam, s elfeledtem, s változik az ember érdeklődése, a hallgatott műsorok pl. Szellem a fazékból Vinkó József gasztrokulturális magazinja, műsora sok érdekeset mond el nekünk. Abban az átkosban ilyen írások is megjelenhettek.

https://csontnelkul.blogspot.hu/2017/11/elment-f-nagy-angela.html

3 megjegyzés:

  1. Finom reggeli közben olvastam végig, minden betűjét élveztem. Hozzászólást is írtam. Ifjú asszony koromban sokat forgattam az ő könyvét is. Az ember itt mindig talál valami kiválót, köszönöm, Holdgyöngyöm!

    VálaszTörlés
  2. Valami sikerét a legjobban a máig tartó használat bizonyítja. Kell ennél több?

    VálaszTörlés
  3. Hogy miket tud meg az ember vénségére... "Természetesen" én is "Horváth Ilonából" sütök-főzök ezer éve, de nem tudtam a történetét - örülök, hogy most e cikken keresztül erre fény derült.Köszönet az olvasnivaló ajánlásáért !

    VálaszTörlés